مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-13اقتصادي

آغاز خرید حمایتی زعفران از هفته آینده در خراسان جنوبی 


مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی از خرید حمایتی زعفران از هفته آینده خبر داد.

- سیدحسن رضوی، امروز یکشنبه 22 آبان از آغاز خرید حمایتی زعفران از هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل خرید زعفران در خراسان جنوبی، از هفته آینده زعفران به صورت حمایتی از کشاورزان استان خریداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه امسال برای خرید محصول حمایتی زعفران چهار مرکز در سطح استان فعال خواهد بود، افزود: مراکز در شهرستان های بیرجند، قاین، سرایان و فردوس آماده خرید محصول زعفران از بهره برداران خواهد بود.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه قیمت زعفران حمایتی امسال 100 درصد افزایش دارد، اظهار کرد: قیمت زعفران نگین 41 میلیون و 350 هزار تومان، زعفران شبه نگین 33 میلیون تومان، پوشال مرغوب 32 میلیون تومان، و پوشال معمولی 31 میلیون تومان است.

رضوی با بیان اینکه قیمت زعفران دسته پیچ هم 25 میلیون تومان تعیین شده است افزود: 30 درصد رقم قیمت خریداری شده زعفران از کشاورز به صورت نقدی پرداخت می شود.

وی اظهار کرد: زعفرانی که از بهره بردار خریداری می شود به مدت سه ماه در مراکز ما به صورت امانت نگهداری می شود که در این مدت اگر در بازار آزاد قیمت زعفران بیشتر باشد کشاورز می تواند محصول خود را تحویل بگیرد تا بتواند در باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خرید حمایتی زعفران از هفته آینده در خراسان جنوبی 

آغاز خرید حمایتی زعفران از هفته آینده در خراسان جنوبی